Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2009 22:55 - Весела нощ
Автор: sunflower555 Категория: Изкуство   
Прочетен: 553 Коментари: 2 Гласове:
0



В една лятна нощ -
с приятелят ми се разхождах ме до полунощ.
Както вървях ме за ръка -
изведнъж ни озари необикновена светлина.

Изплаших ме се ние -
моето и неговото сърце започна силно да тупти.
Погледнах ме към небето и 
видях ме летяща чиния над нас да лети.

Бяхме ние съвсем сами, а 
тя пред нас се приземи.
Излязоха от нея необикновени същества, а
ние се запитах ме: "Какво ли е това?"

Едното към нас се приближи и 
каза, че няма да ни навреди.
Отмина нашия страх и
ние се присъединих ме към тях.

Поведоха ни те към летящата чиния...
Влязох ме вътре, а там бе страшна олелия.
Интересни човечета вътре седяха и с
предмети се замерваха.

Запознах ме се ние и ги попитах ме :
"Кои сте вие?"
Отговориха всички в един глас:
" Търсим добри приятели като вас."

"Какво ще правите с нас, кажете -
да не би на Марс да ни отведете?"
"Да, това е нашето решение, 
но искаме вашето разрешение."

"Съгласни сме с това,
но после ни върнете на планетата Земя!"
На летящата чиния затвори се вратата и 
полетях ме високо над земята.

Летях ме ние, видях ме една комета
и накрая стигнах ме на тяхната планета.
Чинията се приземи, вратата се отвори и
едно извънземно ни проговори.

"Добре дошли!
Към нас се присъединете и 
удобно се настанете."

Дадоха ни храна и вода 
и показаха ни от високо 
нашата планета Земя.

Всичко мина по весел час и
стана време да се приберем у нас.
Кацнах ме отново на земята и 
сбогувах ме се с човечетата.

Разказах ме всичко на нашите роднини
и се оправдах ме с тези причини за това
дето ни нямаше през нощта.

2003г.

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. avgustinov - Еееее....... :)
31.03.2009 22:41
Супер е Кате ... - добре сме го измислили с теб .. бяхме добър екип на времето :) даже помня как седяхме пред училището :) и мислихме римите :)
цитирай
2. sunflower555 - Да....
31.03.2009 23:36
Имаше и други стихове ама къде ли сме ги прибрали???
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sunflower555
Категория: Поезия
Прочетен: 326100
Постинги: 279
Коментари: 271
Гласове: 2546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930