Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2009 15:09 - Странно приятелство
Автор: sunflower555 Категория: Изкуство   
Прочетен: 293 Коментари: 0 Гласове:
0



Още от самото начало
не се разбирахме двете.
Как станахме приятелки не зная -
ние дори не си стиснахме ръцете.

Исках с теб добре да се отнасям,
а не можех да те понасям.
С труден характер си родена -
различна и студена.

Напразно търсих думи,
за да се разбираме по между ни.
Защо ли ни запозна съдбата,
като ти все гледаше от другата страна на нещата.

Но един ден ми каза сърцето:
"Гледай душата, а не лицето!"
Не мина много време и
намерих прилика между теб и мене.

С малко търпение се въоръжих -
гордост и зли мисли разделих.
Научих се да те разбирам и
нищо лошо вече в теб да не намирам.

Отношението ми към теб се промени -
като сестра те приех дори.
Но ти не знаеше нищо,
че стихове за тебе пиша.

Защо ли не ти казах не знам,
може би ме беше срам.
Стиховете ми не знаех как ще приемеш -
за малко лудичка сигурно щеше да ме вземеш.

И въпреки, че често те сънувах -
от мнението ти се страхувах.
В мен виждаше едно дете,
но аз носих приятелството ни на сърце.

Разбрала си за това може би ти -
студения поглед с усмивка замени.
Между нас имаше помирение и
вече бяхме на едно мнение.

Една в друга не търсих ме вината
и не спорихме коя от двете ни е по - добрата.
И когато започнах ме да се разбира ме аз и ти -
тогава съдбата ни раздели.

Но защо нали точно тя -
двете ни запозна.
Игра ли е било не знам
или е действала по план.

Искала е нещо да ми покаже
и после да ме накаже.
С раздяла и сълзи
и без приятелка дори.

Как ли  се е забавлявала съдбата,
когато ни срещна двете.
Сигурно е била зад вратата и
знаеше, че няма да си стиснем ръцете.

Тя ни събра, тя ни раздели -
сега ми липсваш приятелко, а не те понасях преди.
Търся те, все за теб гледат очите,
но не намирам следите.

Търся те навсякъде, дори и в съня,
а теб те няма и не знам къде си сега.
Дали си спомняш как станах ме приятелки двете -
без да си стиснем ръцете.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sunflower555
Категория: Поезия
Прочетен: 324141
Постинги: 279
Коментари: 271
Гласове: 2546
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031