Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2009 23:53 - Не ме пожелавай
Автор: sunflower555 Категория: Изкуство   
Прочетен: 340 Коментари: 0 Гласове:
0



Умът ми взе,
но сърцето недей ми взима.
Аз съм още дете
и любовта не разбирам.

Поводи не си измисляй,
за да си близо до мен.
Не аз не искам -
дори да си мисля за теб.

Към мен не се приближавай
с нежни, мили думи.
За миг не ме пожелавай -
не може да има нищо по междуни.

Не търси в мен жената,
не ми говори за страст.
Не ми слагай цвете в косата,
не ме подчинявай на своята власт.

Не ми подавай ръка,
не искам да сме заедно и на сън дори.
Моля те не се дръж така -
не те обичам разбери.

Не ме преследвай, не ме жадувай,
не се усмихвай с очи.
Дори в мислите си не ме целувай -
моля те спри.

Не се опитвай огън да запалиш
с моето приятелско "Здрасти."
Недей нищо да правиш -
не горят в мен огнени страсти.

Не ме събличай в своите мечти,
не ме носи на сърце.
За любов не говори -
аз съм още дете.

Не ми казвай, че за теб съм специална -
аз не мога да те обичам.
Не искай да ти бъда вярна -
дори не знам как да те наричам.

Моля те не ме докосвай -
не е правилно така.
Малка съм за теб още -
остави ме да летя.

Моята усмивка не означава нищо -
грешно разбрал си ти.
Забранявам ти да ме обичаш -
върви си и ме остави.

Моят свят не превземай
и мечтите ми не кради.
Младостта ми не отнемай -
един познат само остани.


Тагове:   реалност,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sunflower555
Категория: Поезия
Прочетен: 325660
Постинги: 279
Коментари: 271
Гласове: 2546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930