Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2009 23:19 - Не беше сън
Автор: sunflower555 Категория: Поезия   
Прочетен: 298 Коментари: 0 Гласове:
1



След нашата раздяла
аз повече не съм те видяла.
Трудно съдбата си приех,
когато сбогом с теб си взех.

Ех, приятелко добра -
остана ти една.
Друга мястото ти не зае -
плаче за теб моето сърце.

Приятелството ни бе малко сложно,
но не и невъзможно.
Да, аз не отричам,
че трудно се научих да те обичам.

Приех те такава, каквато си,
но една грешка ни раздели.
Да си тръгна не исках,
но съдбата ме притисна.

Дни наред не се чувствах добре,
утешавах се като писах стихове.
И молих се и плаках -
за среща с тебе - дълго време чаках.

Спомените ме държаха за ръка -
с тях заспивах и се събуждах сутринта.
Дори надеждата си бе тръгнала от мен,
но срещнах те случайно един ден.

Не беше сън, не беше стих -
аз наистина те открих.
А търсих те къде ли не
и хората за теб разпитвах едва ли не.

Не, не се препознах -
зад ъгъла аз те видях.
Вървеше по познатата пътека,
по която преди време вървяхме двете.

Не знаеш какво щастие бе за мене
да те видя отново след толкова време.
За миг - с усмивка отне моето страдание
и направих аз признание.

Когато се стъмваше на вън -
заспивах със снимката ти в ръце.
А ти идваше в моя сън
и казваше, че си добре.

Но защо само в съня
сме заедно аз и ти ?
Не може ли и в реалността,
както е било преди.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sunflower555
Категория: Поезия
Прочетен: 324223
Постинги: 279
Коментари: 271
Гласове: 2546
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031