Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2008 22:47 - Само с поглед
Автор: sunflower555 Категория: Изкуство   
Прочетен: 479 Коментари: 1 Гласове:
0




image


Само с поглед ме повика
в онзи слънчев ден.
И накара ме да те обикна -
аз исках само теб.

"Слънце мое" ме нарече
и хвана ме за ръка.
Самотните ни дни бяха далече,
а ние живеех ме за мига.

Само с поглед ме накара
да повярвам в теб и любовта.
Не търсеше в мене звяра,
а сродна душа.

С поглед ми говореше ти,
когато срещах ме се двама.
С усмивка спираше моите сълзи
и молеше завинаги с теб да остана.

И ето - първата целувка последва,
в лунната нощ с поглед ме съблече.
Мислите за теб ме преследват,
откакто "Обичам те" - лъжовно изрече.

Само с поглед ме убеди,
че единствена за теб съм аз.
Лицето си зад маска скри,
ала така няма бъдеще за нас.

Оставих се да ме водиш ти,
без да знам, че всичко е само игра.
Перфектни бяха твоите лъжи,
с които ме обсипваше в ноща.

Лесно се предадох
и в огнена прегръдка ме изгори.
Образ на светец за теб си създадох,
но измамник се оказа ти.

Само с поглед ми отне
душата и невинността.
И накара моето сърце -
да вярва,че ти си любовта.

А не помисли ли поне за миг,
че ще ме раниш.
Аз незнаех, че ти е навик -
да залюбиш, а после да си вървиш.

Само с поглед сложи край
на всичко хубаво между нас.
Не искаш ли поне да ти призная,
че влюбена бях аз.

Лъжите ли ти попречиха
да разбереш това.
"Слънце мое" ме нарече
и дали не те заслепи моята светлина?

На раздяла с поглед ме повика ти
в онзи есенен ден.
Излъга ме и много боли
от любовта да си ранен.

image









Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - За теб
08.11.2008 16:43
Душата ти нежна ранил е без срам,
но ти не унивай гори със свой плам!
Гледай света с очи на дете
и вярвай на свойто сърце!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sunflower555
Категория: Поезия
Прочетен: 326316
Постинги: 279
Коментари: 271
Гласове: 2546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930